joi, 4 mai 2017

Nedumerire

Cand nu esti aproape de cel care are nevoie de tine la greu,cand i-ai refuzat niste rugaminti elementare,cand ti-a cautat si fie chiar cersit  prietenia...de ce dupa ani si ani,sa-l intrebi la telefon,  ce mai face?!!!
Doar intre prieteni vaz eu rostul acestei intrebari...ptr ca prietenul daca vei spune ca ti-e rau,iti va fi aproape cautand sa te ajute,iar daca iti va fi bine ptr o realizare,doar el se va bucura sincer de reusita ta!
Altminteri...intrebam asa formal,ca asa se poarta,asa s-a incetatenit de sute de ani..ca apoi sa avem ce barfi  cu altii,sau sa invidiem!
Eu cam asta am constatat adeseori!

Nu exista comoara mai mare decat un prieten bun ,adevarat!
Cineva spunea ca daca ai 5 prieteni adevarati ,te poti considera un om bogat si  fericit!
Si-l cred!Cu mentiunea ca eu ma multumesc fie si doar cu unul...
Caut ..dar nu gasesc!

PS:Diogene umbla ziua in amiaza mare cu un felinar...un gest simbolic,cauta un om ,un prieten!
Dormea  intr-un butoi  iar  tovarasi de companie ii erau niste caini!



2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Ideea potrivit căreia adevărata prietenie sfidează depărtarea rămâne doar o idee. Nu poți dărui și nici primi prietenie doar prin vorbe.
(părerea mea)

Modart spunea...

Pai..cam sunt de acord!
Mai exista si vb aceea...ochii care nu se vad,se uita!
Prietenia,,inseamna sa vii inintampinarea celuilat la greu!
Cineva credea ca pana si simtul telepatic functioneaza,adica ajungi sa simti cand are nevoie de tine,fara sa ti-o ceara!O fi sau nu asa...nu stiu!