marți, 23 mai 2017

In pas cu bioritmul zilei...


Oricat am invocat eu astazi Natura prin calatoria mea montana,,,ganduri si amintiri amare,nu mi-au dat pace!
Nu am putut alunga melancolia ,tristete,doar ici colo , ptr cateva clipe,momente!
La un moment dat, mi-am spus ca sunt probabil ca bioritm intr-o zi fr proasta emotional!
Ajuns acasa ,primul lucru dupa ce am mancat ceva(nu prea manac cand merg pe munte,chiar si cand strabat drumuri lungi,obositoare) a fost sa consult bioritmul...stupefactie,maximul negativ dpdv emotional(-100)!
Faptul ca nici fizic nu sunt in parametrii prea buni,maine in punctul critic zero...explica deplin lipsa de forma in care m-am simtit in aceasta zi.

Obsinuiesc sa cant cand merg pe munte,astazi insa,abia acum realizez,,,nu am cantat!
A fost o zi trista,si totusi...natura mi-a fost alaturi prin frumusetea ei desavarsita!
Doar eu sunt dezamagit ca nu am putut rezona emotional,precum in zilele bune!

Cand va aflati intr-o stare proasta,sa stiti ca de vina este si ritmul vostru biologic aflat in parametrii neoptimi...asteptati sa treaca,nu luati in asemenea momente decizii importante!

ps; Anul trecut fratele meu a avut un accident montan soldat cu multiple plagi,,,bioritmul indica puntul critic  in plan emotional ,iar cel fizic aproape de acesta!
Cea mai grava combinatie este cand toate cele 3 componente ,fizic,emotional si intelectual, se intersecteaza in  punctul critic zero!
Evitati activitati solicitante in asemenea zile!Prudenta mai mult decat ca de obicei!










Niciun comentariu: