sâmbătă, 11 februarie 2017

Rugamintea unui caine



"Esti responsabil pentru ce ai imblanzit !"-cartea prieteniei si a iubirii,"Micul Print"-Antoine de Saint Exupery,

Si eu cu gandul la...Buki,Tita,Maghi,Toto,Gruti,Nera!
Sunt chiar un hipersensibil cand vine vorba de animale si soarta lor nedreapta ,cruda.
Nu suport sa vaz caini fara stapan ,ma doare suferinta ce o simt in ochii acestor animale.
Daca un pic de drag si de atentie nu putem arata fata de un animal ,ce sa mai povestim despre cat putem noi oamenii iubi cu adevarat aproapele.Ma indoiesc,pentru ca in cele mici se reflecta cele mari!

"Rugămintea unui câine"

Lili Șipoteanu

Nu te grăbi să vii, știu că ai treabă,
Eu te aștept aici un’ m-ai lăsat,
De nu mă crezi, pe unde treci, întreabă,
Însă nu pierde vremea, că-i păcat!
Nu-ți face griji că greul m-o cuprinde,
Iar de o fi, eu tot aici te-aștept,
Tu zăbovește-n lume pe oriunde,
Iar când te-ntorci, ai grijă, mergi încet!
N-o să mă supăr, de cumva uitarea,
Palate de cleștar ți-o dărui,
Eu tot aici voi fi, nu-mi pierd răbdarea,
Aici mă vei găsi când vei veni.
Și de o fi să mă cuprindă somnul
Și să mă ducă în eternul loc 
Am să mă rog în gând privind spre Domnul
Să îmi arate calea să mă-ntorc
Și-așa să te întâmpin, de vreodată 
De mine îți vei aminti, și-atunci,
Poate vei reuși măcar o dată
Să mă mângâi tristețea să-mi alungi!
Te rog, nu-ți face treburile-n grabă,
Eu te aștept până ce o s-ajungi,
Mulți trec pe lângă mine și mă-ntreabă:
,,Tu, până când mai zăbovești pe-aici?”
Nu te grăbi să vii, te roag-un câne,
Dar, om frumos, tare mi-e dor de tine!

Niciun comentariu: