marți, 31 ianuarie 2017

Citate Maica Tereza de Calcutta



1) Pune credinta in lucrurile mici pe care le faci, pentru ca in ele sta puterea ta.
2) Sa fii nedorit, neiubit, neingrijit, uitat de toata lumea cred ca e o foame mai mare, o saracie mai mare decat a celora care nu au ce sa manance.
3) Sa nu credeti ca dragostea, pentru a fi adevarata, trebuie sa fie extraordinara. Lucrul de care avem nevoie e sa iubim fara ca asta sa ne oboseasca.
4) Nu asteptati lideri. Faceti ce e de facut singuri, fiecare in parte.
Chiar si cei bogati sunt infometati de dragoste, de ingrijire, de dor, de a avea pe cineva care sa fie doar al lor.
5) De fiecare data cand zambesti cuiva, este un gest de dragoste, un dar catre acea persoana, un lucru frumos.
6) Dumnezeu nu-ti cere sa reusesti, El vrea doar sa incerci din tot sufletul.
7) Lucrurile bune sunt zalele care formeaza lantul iubirii.
8) Eu sunt un mic creion in mainile unui Dumnezeu scriitor care scrie o scrisoare de dragoste lumii.
9) Nu ma rog petru succes, cer doar credinta.
10) Am descoperit paradoxul ca, daca iubesti pana cand doare, acolo nu exista durere, ci si mai multa dragoste.
11) Stiu ca Dumnezeu nu-mi va da nimic din ceea ce nu pot duce. Mi-ar placea doar ca El sa nu aiba chiar atata incredere in mine.
12) Incerc sa dau saracilor contra dragoste ceea ce bogatii ar cumpara contra unei sume de bani. Nu, nu as atinge un lepros pentru o mie de lire sterline, dar l-as vindeca pentru dragostea Lui Dumnezeu.
13) Daca nu avem pace, e pentru ca am uitat ca apartinem unul altuia.

Niciun comentariu: