vineri, 23 septembrie 2016

Andrei Remnev

"Arta este semnul puterii asupra haosului si mortii."-Eugen Lovinescu

De unde atata inspiratie,imaginatie  in arta,de unde atat talent de a articula mijloacele de exprimare atat de armonic si virtuos,de unde emana atata sensibilitate ce rascoleste privitorul intr-o lucrare de arta...greu de imaginat ca prin om putere!Eu vaz intotdeauna ceva supraomenesc in arta,un miracol daruit si lasat de Cineva anume pentru a se infaptui.
Uneori,cu gandul la ororile razboiului,ma cutremur si ma inspaimant  de ce  fost capabila fiinta omeneasca in istoria ei...ce se intampla insa in lumea artelor imi remonteaza increderea in umanitate si credinta intr-un Dumnezeu ca vointa unica superioara .Cat rau imens exista in lume,si totusi ,cata arta fabuloasa,incredibila se savarseste.
Contrastul asta staruie de mult timp in gandul meu.!
Raul si binele coexista aici de mii de ani pentru ca la un anume ceas al curatirii,fireste, sa se separe si sa dureze spre vesnicie.!
Pentru ca spiritul creator,iubirea si emotia cel insoteste...simt ca nu poate muri,nu se poate pierde pentru totdeauna.


L-am descoperit ieri pe acest pictor rus contemporan,si mi-a placut in mod cu totul deosebit.De apreciat ideea creatoare in arta,mestesugul redarii,stilul,delicatetea in acord cu caracterul sintetic,de forta,monumental.
Iata si un material deosebit,cu o muzica extrem de bine aleasa!
5 minute de magie artistica, o tableta de terapie pentru suflet si spirit!
Merita din plin!


Niciun comentariu: